Reparaties & zelf klussen
Het kan gebeuren dat er iets kapot gaat in uw woning of dat er een storing is met bijvoorbeeld de cv-ketel. Dat is vervelend voor u en wij vinden het belangrijk dat u deze zaken zo snel mogelijk bij ons meldt. Wilt u een reparatieverzoek aan ons doorgeven? Klik dan hieronder op de knop 'reparatieverzoek indienen'. Nadat u uw postcode en huisnummer hebt ingetoetst wordt u verder geholpen.
Heeft u een verstopping in of buiten uw woning? Dan kunt u bellen met de RRS Tel: 053-428 57 47
Heeft u glasschade en u heeft een glasverzekering bij ons dan kunt u dit doorgeven op www.Clarixy.nl of bellen met: 0800 0 207 207
SPOED
Heeft u ons nodig voor een spoedeisende storing belt u dan naar tel 0548 378050. Hier wordt u ook buiten openingstijden via ons antwoordapparaat verder geholpen.
Voor buitensluiting kunt u ook dit nummer bellen maar hou er rekening mee dat het lang kan duren voordat er iemand bij u is en er kosten aan zijn verbonden.( U ontvangt een factuur voor het openen van de deur excl. herstelwerkzaamheden. Tijdens kantoortijden zijn de kosten € 50. Na kantoortijd € 75.)
Bij ruitschade voor huurders van de Bolder kunt u bellen naar alarmnummer 088 577 11 11.
Voor sommige reparaties bent u zelf verantwoordelijk. Dit leest u in de brochure kleine herstellingen.
Heeft u klusplannen?
Bekijk dan eerst deze pagina met alle informatie over zelf klussen en kleine woningaanpassingen.
Onder de knop ' tips' staat belangrijke en nuttige informatie over het onderhoud van uw woning, hoe doet u de stekkerproef of hoe u vult u de cv bij.