Bel ons op 0548 37 80 50
Ga naar de inhoud

Het kan gebeuren dat er iets kapot gaat in uw woning of dat er een storing is met bijvoorbeeld de cv-ketel. Dat is vervelend voor u en wij vinden het belangrijk dat u deze zaken zo snel mogelijk bij ons meldt. Wilt u een reparatieverzoek aan ons doorgeven? Klik dan hieronder op de knop 'reparatieverzoek indienen'. Nadat u uw postcode en huisnummer hebt ingetoetst wordt u verder geholpen. 

Heeft u een verstopping in of buiten uw woning? Dan kunt u bellen met de RRS Tel: 053-428 57 47
Heeft u glasschade en u heeft een glasverzekering bij ons dan kunt u dit doorgeven op www.Clarixy.nl of bellen met: 0800 0 207 207

SPOED
Heeft u ons nodig voor een spoedeisende storing belt u dan naar tel 0548 378050. Hier wordt u ook buiten openingstijden via ons antwoordapparaat verder geholpen.

Voor buitensluiting kunt u ook dit nummer bellen maar hou er rekening mee dat het lang kan duren voordat er iemand bij u is en er kosten aan zijn verbonden.( U ontvangt een factuur voor het openen van de deur excl. herstelwerkzaamheden. Tijdens kantoortijden zijn de kosten € 50. Na kantoortijd € 75.)
Bij ruitschade voor huurders van de Bolder kunt u bellen naar alarmnummer 088 577 11 11. 

Voor sommige reparaties bent u zelf verantwoordelijk. Dit leest u in de brochure kleine herstellingen.

Heeft u klusplannen?
Bekijk dan eerst deze pagina met alle informatie over zelf klussen en kleine woningaanpassingen.

Onder de knop ' tips' staat belangrijke en nuttige informatie over het onderhoud van uw woning, hoe doet u de stekkerproef of hoe u vult u de cv bij.