Klacht over dienstverlening
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Bespreek u ontevredenheid eerst met de medewerker waar u contact mee had. Leidt dat niet tot een oplossing? Geef dan uw klacht aan ons door. Binnen 10 werkdagen nemen we contact met u op om samen met u de klacht op te lossen
Uw klacht melden
U kunt uw klacht doorgeven via het formulier klachten.
Uw klacht wordt bij ons geregistreerd en doorgestuurd naar de betrokken medewerker en zijn/haar leidinggevende.
U ontvangt hiervan binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. De leidinggevende en de betrokken medewerker bespreken uw klacht en de vervolgstappen. Daarbij zijn er twee mogelijkheden:
- Wij nemen binnen 10 werkdagen contact met u op om samen de klacht op te lossen;
- Wanneer de klacht ingewikkelder is, hebben we meer tijd nodig om tot een oplossing te komen. U krijgt dan in ieder geval binnen 5 werkdagen bericht van ons waarin we dit toelichten.
Bent u niet tevreden met de oplossing?
Dan kunt u een tweede klacht indienen bij de leidinggevende van de klachtbehandelaar. Hij of zij neemt vervolgens uw klacht in behandeling. De leidinggevende antwoord binnen 10 werkdagen nadat u uw klacht voor de tweede keer indiende.
Komen we samen niet tot een oplossing van de klacht?
Bent u na de reactie op uw tweede klacht niet tevreden, dan kunt u de onafhankelijke klachtencommissie inschakelen.
U kunt uw klacht bij de Klachtencommissie Twente en omgeving melden, nadat u van ons een tweede afwijzing heeft gekregen op uw klacht.
De klachtencommissie behandelt geen klachten over:
- de hoogte van de huur;
- het onderhoud van uw huis;
- klachten over regels die door de overheid zijn vastgelegd.
Heeft u een klacht over onderhoud, huurprijs of servicekosten?
De Huurcommissie is een onafhankelijke landelijke organisatie die zich bezighoudt met meningsverschillen tussen de individuele huurder en verhuurder over onderhoud, huurprijs en servicekosten van huurwoningen. Bekijk hoe de Huurcommissie u kan helpen.